mandag 6. oktober 2008

Sko

Jeg har ikke alltid vært opptatt av sko, det er kun i de siste par årene den interessen har økt. Selv er jeg ikke helt sikker på hvor mange par som står i skohyllen min akkurat nå, men jeg har endelig forstått at det er ikke mye vits i å kjøpe sko som jeg aldri kan bruke. Jeg har bestilt et par sko fra e-bay som jeg syns er dritfine, men som har så høy hæl at det er praktisk umulig for meg å gå med, så nå blir det neppe flere sko av den sorten, satser heller på sko jeg faktisk kan bruke, ikke bare sko som ser fin ut i skohyllen. Men drømme gjør jeg sannelig, jeg håper en dag at jeg kan gå med skoene jeg syns er vanvittige fine! 

Her er noen sko fra net-a-porter jeg drømmer om å eie, men som mange drømmer kommer det neppe til å komme i oppfyllelse. Men å drømme er hærlig! 












Hvilken av disse deilige skoene syns du er finest? Selv syns jeg at nr 2, de svarte er fantastisk stilige!


3 kommentarer:

Schade sa...

#2 og #1, til forskjellige anledninger. #2 var råtøffe, #1 var kule, men kan være pes å få på seg (snakker av erfaring)

Anonym sa...

Jeg likte de første best, men de andre er sånne sko jeg synes er dritkule på andre, men som jeg ikke kunne tenkt meg å gå med selv :)

Marthe sa...

o0o, i <3 shoes:D de var kule! likte nr 2 godt:D