onsdag 29. oktober 2008

Halvtidsevaluering

I dag var min kontaktsykepleier Hilde tilbake på jobb, ENDELIG hun er bare så rolig og gøy å gå sammen med for hun lærer meg mye hver dag. Så det var gøy, har i dag hatt fokus på medikamenter så har i dag lært meg hvordan en del medikamenter ser ut og hva de gjør og hva man skal se etter man har gitt medisinene, interessant.

Hele dagen gikk jeg med en liten klump i halsen, nemlig fordi klokken 14.30 var det halvtidsevaluering. Jeg grudde meg litt, gledet meg til å bli ferdig og hadde mange forventninger. Etter hvert som mine medstudenter kom opp ble jeg enda mer "redd" for noen hadde litt dårlige samtaler med praksislærer og praksisveileder, de hadde visst vært litt strenge. Da jeg kom inn var jeg svært stresset og praksislærern min Hilde (hun jeg ser så opptil) så at jeg måtte bare slappe av og puste:p De gav meg noen tilbakemeldinger om ukeplaner og logger, fikk gode tilbakemeldinger på de, bare noen småplukk om at jeg har ofte litt for mye på de, men det var ingen stor ting, og så etter det var det bare positivt, jeg fikk masse skryt om de ulike punktene som pleie og behandling, kommunikasjon osv osv de syns jeg var en svært dyktig student som har masse kunnskaper og generellt at jeg var en behagelig person å være rundt. Jeg fikk faktisk tårer i øynene, klarte å få frem et takk og at det gjorde godt fordi jeg jobbet ganske mye med skolearbeidet. Det ble rett å slett en god opplevelse! Godt å vite at jeg har hatt riktig fokus og at jeg har fått utelling for det arbeidet jeg har gjort!

Etter en småkald tur hjem fra busstoppet, stod smilet godt over kjeften og følte meg litt rar men klarte ikke stoppe, kjøpte noen wokgrønnsaker og gikk hjem og laget en kongewok! NAM! Den smakte herlig. 

Ellers skal jeg sette meg ned nå om litt å lese om kjemiske prøver og undersøkelser, og bli enda mer klok på det! 

Hva skal du/dere finne på i dag?:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis flinka ;) Ikke dårlig du =)
Studiedag= studering og vasking av klær, lage fiskegrateng og slike ting :) Er ikke veldig mye kos for tiden...

Marthe sa...

hehe, koselig:D jeg fant masse fint. Skal legge ut bilder;) kos deg med lesing:P