fredag 31. oktober 2008

Litt diverse

I går var jeg både på dagvakt og nattevakt som sluttet i dag mårrest klokken 7.00, jeg var derfor veldig mørbanka i mårrest, og det er ikke lenge siden jeg spiste min frokost som bestod av kokt egg, appelsinjuice og brødskiver med magerost og tomat, DEILIG! selv om det er i middagstiden. Jeg må nesten bare gjøre det slik nå som jeg har snudd litt på døgnet. 

I morgen faktisk har jeg eksamen. Jeg har en eksamen jeg er mest spent på av alle mulig tenkelige eksamener, nemlig min flyskrekkurs eksamen. Jeg skal fly tur/retur Bergen-Oslo. Før dette skal jeg også en tur  i kontrolltårnet ved flesland. Jeg er mildt sagt spent på hele morgendagen, det kan gå bra eller det kan gå svært dårlig! Jeg har ikke vært ombord et fly uten valium på så lenge jeg kan huske, og jeg har bestemt meg at jeg ikke skal ha noe som helst med meg, jeg skal klare det uten. Men i de siste dagene har drømmene mine bestått i å drømme om at jeg klarer det på flyeksamen, at vi styrter under flyeksamen og jeg bare ser overskriften i VG "Kurselevene ved SAS flyskrekkurs hadde all grunn til å være engstelige i det de møtte sin største frykt og døde i en stygg styrtulykke utenfor Bergen, på vei hjem fra deres flyeksamen" 
Vel, jeg har drømt det meste nå, så blir spennende i morgen. 2 flyturer på en dag, OI. 

Ellers i det siste så har naboen min fått seg hund, en pitteliten nydelig hund! Og jeg vil og ha en liten liten hund som jeg kan gå småturer med og kose med i sofaen! Jeg har lyst på hund men siden jeg bor midt i Bergen by er det ikke særlig aktuelt, jeg er en av de som mener at det ikke er helt riktig for hunden å være inne hele døgnet, nei hunder skal være ute, samt skolen og alt tar så mye tid, så det ville vel ikke vært så aktuelt med hund uansett! Men her er bilder av 5 hunder, eller 5 valpebilder av de hundene jeg kunne tenkt meg!


Sjekk denne søte Jack Russel terrieren! aaw!

Svensk-dansk gårdshund! DØDSFIN!

HERREGUD! Dette er den jeg har mest lyst på av alle Pomeranian, men gjennomsnittelig ligger de på 15.000 for en valp, og er derfor uaktuell:S

Dvergpinscher! CUTE


BABY pølsehund aka dvergdachs!:) Den har jeg og lyst på! Sjekk noe så fint!!


Var de ikke fine? hvilken var søtest?:)

 

Ingen kommentarer: