tirsdag 21. oktober 2008

Lagunen

I dag har jeg som skrevet tidligere hatt studiedag, oh du hærlige studiedag! Har fått gjort alt det skriftelige arbeidet jeg skulle gjøre! Jeg har ikke gjort det lille ekstra som jeg burde ha gjort, dvs forberede meg til veiledningsdagen som jeg skal ha på fredag. Da skal jeg gå sammen med læreren min, eller hun skal først følge etter meg for å se hva jeg gjør, hvordan jeg gjør det og så etter det skal vi møtes å gå gjennom alt sammen samt spørre noen spørsmål om det jeg har som hovedfokus denne uken, denne uken har jeg da hjerteinfarkt som hovedfokus, så jeg må virkelig lese avansert litteratur før fredagen kommer, for å imponere skikkelig:p Ønsker jo gode tilbakemeldinger, pluss Hilde er den læreren jeg syns er mest skummel, fordi hun kan så vanvittig mye. 

Nå viser klokken 17.00, om 30 minutter står jeg på Danmarksplass og venter på Cathrine, vi skal ta en liten tur til Lagunen kjøpesenter. Der skal vi bare gå å suse og se litt, samt ta en kopp kaffe på Lie Nilsen, beste kafeen på Lagunen:) Visst det blir noen kjøp kommer de på bloggen iløpet av kvelden, selv om jeg prøver å unngå det, må spare kronene til resten av denne mnd. Har oppdaget at det er litt greit å ha råd til brød de to siste ukene før stipendet kommer. 

Ha en fin kveld videre!

Ingen kommentarer: