lørdag 4. oktober 2008

Skjørt

Skjørt er jo også en stor favoritt, jeg syns generellt at vi av det kvinnelige kjønn må bruke mer skjørt, det er pent! Det er skjørt som dominerer mitt klesskap, og sist jeg tellte hadde jeg rundt 25 skjørt, de er noe kjedelig for de fleste er svarte med noe ulik form og utførelse, mens noen er i spreke farger. Her er noen skjørt jeg ikke ville hatt noe imot å ha i mitt klesskap: 
Dette skjørtet er fra Moschino cheap and chic. Fra net-a-porter til en pris på 256 dollar

Dette skjørtet fra See by Chloe har jeg hatt lyst på leenge! Og nå er det på salg til 172 dollar

Dette spesielle svarte skjørtet er fra Chloe og koster intet mindre enn 1225 dollar


Dette skjørtet er nusselig! Fra forever21





Litt spesielt skjørt fra Topshop!


Hvilket likte du best?

1 kommentar:

Anonym sa...

Dt svarte var nydelig! Ikke hatt noe i mot å ha det i skapet mitt =)
Men skal man være fin i skjørt må man ha riktige sko til... og DET er mitt problem, for jeg kan ikke gå i sko som er pene å se på ;)