fredag 3. oktober 2008

Kjoler

Jeg har iløpet av årene blitt mer og mer glad i skjørt og kjoler istedenfor bukser, grunnen er vel at jeg føler meg bedre i det samt at fine bukser ikke er behagelige å ha på (syns jeg) iallefall ikke når man sitter 6 timer i forelesninger. Jeg sitter stadig å cruiser etter kjoler og skjørt, ikke for å kjøpe de men bare for å se hvor mye fint som faktisk finnes, og jeg blir stadig imponert! De fineste finner jeg selvfølgelig på net-a-porter, men der er også de dyreste. Jeg kommer nok aldri til å klare å presse rompa inn i noen av de uansett, med tanke på det er det råeste designerklærne, men man må da få drømme:) Her er noen kjoler jeg bare syns er ufattelige fine fra net-a-porter:


 






 


4 kommentarer:

Marthe sa...

Der var det noen fine kjoler ja :D

Anonym sa...

Åh, jeg digger den nederste ;) (pga fargene kanskje?;) )

Og HVEM får pressa rumpene sine inn i slike kjoler?

Amalie sa...

hahahaha! min rumpe får vertfall ikke plass! og man må vel gjerne veie 10 kg for å se fin ut i de;) Selv syns e den svarte litt rare er digg, men i mine øya er den så kort som en topp:P

Anonym sa...

tror ikke min får plass heller. og hvis den tilfeldigvis skulle gjøre det så hadde det ikke sett bra ut :P

jepp, tunika, ikke kjole ;)