søndag 19. oktober 2008

God kveld god kveld

Min helg har da vært dedikert til praksis på haukeland. Det har vært en kjempefin arbeidshelg, men blir litt surrete i hodet av å jobbe sein-tidlig-sein-tidlig, rytmen blir litt rar. Får ikke helt sove natt fra sein - tidlig, og sover alt for mye fra tidlig - seinvakten, altså en dårlig kombi. 

Men helgen har vært fin i den forbindelse at det har vært mye å lære, det har vært veldig greit å følge opp de samme pasientene. I ukedagene ellers er det jo svært mange utskrivninger her og der, så det er litt gøy å følge opp pasientene:) Jeg fikk dra hjem litt tidligere i dag fordi det var ikke noe som skjedde, pluss at jeg har mange skriftelige oppgaver å gjøre til i morgen. Jeg skal skrive: 

1 refleksjonsnotat på 1000 ord. 
1 logg om respirasjon til pasient med hjertesvikt
1 logg om hjertekateterisering
1 ukeplan om hjerteinfarkt

I KVELD! 

Så jeg skal få i meg noe mat, ladde opp og rett å slett bare være så flittig som mulig, slik at jeg kan få noen timer på øyet får jeg skal dra meg opp av sengen om faktisk alt for få timer! Grøss. Å begynne klokken 7 er alt for tidlig,det er litt umenneskelig faktisk,  iallefall når man er som meg og kommer kronisk for tidlig til det meste, jeg er som regel alltid den som kommer først. Men er iallefall bedre enn å være den som kommer sist. 

SÅ ha en videre fin kveld!

1 kommentar:

Marthe sa...

mhm, hun er veldig søt! har så lyst på henne, men har ikke tid:( kanskje hvis jeg bodde alene så hun slapp å dø av kulde på rommet mitt:P enig, jeg er også så og si alltid først ute, men noen ganger er det godt å ta seg litt ekstra tid;)