tirsdag 21. oktober 2008

Mitt klesskap har fått nye beboere

I ettermiddag har jeg rett å slett bare møkkakost meg på lagunen storsenter sammen med Cathrine. Vi starta turen med Lie Nilsen, spiste en fransk hvetebolle og en kaffe mocca, det smakte usedvanlig deilig i dag. Sikkert fordi jeg følte at jeg fortjente det siden jeg hadde fått gjort skolarbeidet før på dagen. 

Etter en time med kaffeslabberas satte vi nesen mot butikkene. Planen var for begge å bare kike. På første butikken begynte vi allerede å sikle, det var salg på skinnjakker på Risøe, 400 kr, vi begge prøvde, men vi ble begge så breiskuldra ut at vi følte oss som sånn "dikes on bikes" så de droppa vi. Vi prøvde mangt og mye. Når vi kom til cubus lukta vi oss kvalme på parfyme før vi gikk videre for å se på klærne og der endte jeg opp med en denim leggings og øredobber. Nede på H&M fant jeg en vinterjakke jeg alltid har leita etter, 500 kr, KUPP. 

Cathrine har jo hatt problemer med lånekassen en stund, men siden hun fikk stipend for ikke så lenge siden, fikk jeg en noe forsinket bursdagsgave i dag, og det må jo bare komme med her, det er ikke dagens innkjøp, men det er jo noe nytt som skal inn i samlingen av jålerier:) 


Disse øredobbene kjøpte jeg på Cubus, digger de!

Dette armbåndet fikk jeg av Cathrine

Dette er hærligheten selv. En tighs som ser ut som jeans, men ikke er jeans. Den har samme behagelighet som en tights, MEN den strammer ikke som en jeans! Herremin dette er guds gave til kvinner med rumpe som ikke trives i trange jeans! Kule i støveletter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min nye vinterjakke. Hittil har jeg hatt bare lange/halvlange  kåper, denne er "kort" og jeg liker den:)

Denne væska fikk jeg av Cathrine. Nydelig friis væske:)

Også dette fikk jeg av Cathrine..

Og disse


Alle disse objektene har nå flyttet inn i skapet og på smykkestativet! De er alle sammen hjertelig velkommen:)



4 kommentarer:

Marthe sa...

oioioioi, så mye fint!:D mm, lady gaga er bra:D love games MÅ man bare danse til! elsker slike sanger;D

Anonym sa...

Hvordan ser sånne rumper ut i sånne tightser? Jeg går vel egentlig for den at rumpa skal holdes på plass i trange jeans, men samtidig er det lykke å gå i tights :) Hvor kjøpte du den? Prøvde en fra only,men den hadde stram linning som ødela hele greia..

Kristine sa...

ELSKER den tightsen, men den er utsolgt over alt her jeg bor så får ikke tak i den :/
de øverste øredobbene var også kjempefine :-)

Marthe sa...

mm, syns det blir så mye gris med voksing, så da holder jeg meg til det tørre;D