fredag 17. oktober 2008

Godt å være tilbake

Nå har jeg vært syk en ukes tid, noe som har resultert i at jeg har fått glipp av to dager i praksis, men tiden siden sist jeg var der er faktisk en uke med tanke på helg og studiedager og alt sånt. Det var godt å komme tilbake å treffe de som arbeider der og ikke minst pasientene, selv om de aller aller fleste var helt nye, men det er alltid givende å snakke med pasientene. 

Fredags ettermiddag er tydeligvis ikke den vakten der det er mest futt, men det er jo alltids noe å gjøre. Så har ikke vært en travel vakt, har tatt meg god til å snakke med pasientene og fått være med på litt røntgen og slikt. Rett å slett en svært behagelig vakt. Jeg skal på tidligvakt i morgen, så den blir neppe like god med tanke på at om 7 timer så står jeg der med hendene i uniformen og er garantert svært trøtt i trynet. Som OM jeg kommer til å få sove i natt uansett. 

Etter jeg gikk av bussen gikk jeg innom Sumo og kjøpte meg noe av det beste som finnes: SUSHI. Nå småkikker jeg litt på akutten, er akkurat passe mett og skal snart kravle meg i sengen. Sjekk denne hærligheten!!!



Ingen kommentarer: