fredag 10. oktober 2008

Mindre pene ting

Nå har jeg lagt ut en del bilder av ting jeg syns er pene, stilige og ting jeg absolutt kunne tenkt meg, men som pengboken bare roper NEI NEI NEI til. Men støtt og stadig mens jeg cruiser på nettet etter pene saker er det jo ikke til å putte under en hatt at jeg også kommer over ting som jeg syns er direkte grusomme, og jeg ville ikke brukt penger på de, men noe av de er så stygg at jeg nesten kunne tenkt meg de allikavell, nesten så stygge at de blir fine. Jeg nevner ikke navn over hvor jeg har funnet disse tingene, de er fra litt over alt! OG jeg er spent på hva du syns om disse tingene!:)











1 kommentar:

Marthe sa...

jeg likte ørevarmerne:D de så kjempegode ut:D mm, da er du heldig, mitt hår det detter ned like fort som det blåser her:P