tirsdag 21. oktober 2008

God Morgen/formiddag

Jeg stod opp ca klokken 10.00 i dag med den hensikt å starte rett på skolearbeidet. Her om dagen skrev jeg jo om alle de oppgavene jeg skulle gjøre seint på kvelden, det ble praktisk umulig for jeg sovna rett å slett av. Jeg ble ferdig med den største, så nå skal jeg bare suse meg gjennom de andre oppgavene. Vel hensikten var å begynne med en gang, men nå sitter jeg her klokken 11.30 og skal straks begynne. Hvorfor det? jo fordi jeg klarer rett å slett ikke begynne dagen uten å sjekke facebook, er ikke det tragisk? Jeg er sikkert enda mer tragisk når jeg svarer meg selv, men ja amalie det er tragisk. 

Men nå sitter jeg her, i gode og behagelige joggeklær, nydusjet med en kopp med grønn te med urter i, mens jeg nå straks skal begynne på skriveriet. Studiedag er deilig, har seinvakt i morgen så det blir deilig å skal kunne få en skikkelig dag med fri der man ikke må presse seg ut av sengen klokken 05.30. 

Håper resten av dere får en fin dag! 

Kommer mer blogging senere! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi takk! Tida har gått kjempefort, kanskje ikke når æ har venta på at ukan skal gå, men når æ tenk tilbake på det, e det akkurat som det va igår at æ fant det ut :P


Og btw: Æ misunna dæ der du sitt å les med tekoppen å joggeklærne, æ vil og! Kanskje ikke lesinga, men ihvertfall det å sitt i joggeklær, hjemme.... Hehe ;)

Anonym sa...

Det er skummelt det der, å MÅTTE sjekke facebook før man gjør noe annet.. nå derimot leser jeg bloggen din rett og slett fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal begynne med det jeg skal gjøre :O sitter faktisk selv i joggeklær og er nydusjet, men i min te-kopp er det kanel-te =)

og hvis du baker brød selv blir brødene mye billigere ;) og sunnere! OG bedre =)