mandag 13. oktober 2008

Frisørtime

Jeg har frisørtime klokken 12.15 hos Ramsvik frisør. Min frisør som var her nede på hjørnet har lagt ned tror jeg fordi det er mørkt der hver eneste dag, og ingen frisør som er der:( Det ligger jo ikke rett i bykjerna så kan vel være derfor, men hun var jo så flink så flink. 

Men uansett, ikke bestemt meg helt hvordan jeg vil at sveisen skal bli, men tar det litt på sparket, får høre hva frisøren sier. De har som regel ganske god peiling siden det er det de jobber med til daglig! Men har lyst å klippe en god del av lengden, har hatt langt hår i mange mange år nå, og må innrømme at jeg begynner å bli litt lei, føler at jeg alltid har hatt slikt hår, så kanskje jeg går for noe mer radikalt i dag, ikke pinnekort, men kanskje halvlangt? får se får se, bilde kommer i kveld tror jeg. 

Er flykurs i dag klokken 17.00, og i dag skal vi ombord flyet og se hvordan det fungerer osv. Pluss at vi skal lære avspenningsøvelser som vi skal gjøre ombord flyet, for å venne oss til det! Det blir spennende! Så drar ut til Lagunen storsenter etterpå for å gå å kike litt, og så drar jeg til flyplassen litt tidligere, bare for å sitte å se litt på når flyene tar av og lander, det skal visst være lurt å gjøre i denne psykologiske prosessen;) 

Håper du får en fin dag!!:) 

1 kommentar:

Marthe sa...

du e veldig fin med pannelugg, men man blir fort lei ! mye styr med det ! mm null hull skal jeg ikke klage over:D