søndag 12. oktober 2008

Mobiltelefoner

I dag kom jeg til å tenke på ulike mobiltelefoner jeg har hatt iløpet av tiden. Jeg har alltid vært svak for mobiltelfoner, og før byttet jeg mobil like ofte som man skifter tannbørste. Det er ikke hver dag, men det blir noen tannbørster iløpet av et år! Kommer ikke på alle jeg har hatt, men her er noen jeg har hatt i en ikke kronologisk rekkefølge: 

Denne kjøpte jeg fordi en annen telefon drukna, og måtte ha en ny akutt! Ligger i skuffen og råtner..
Denne fikk jeg i gave fra min søte samboer etter vi hadde vært sammen en stund. Søt mobil, men litt for treig:P

Denne har jeg nå. Den kjøpte jeg faktisk også fordi den var søt, men visste seg at den er ganske okey. Er en mp3 mobil med plass til mange mange sanger. Jeg liker den, men som andre begynner jeg å bli litt lei:P Men har faktisk hatt den siden mai.. 

Dette må vel være en av mine ekte forelskelser som gikk kun av utseende. Da jeg så denne telefonen ble jeg helt ør! men etter en stund var den ikke så bra som jeg hadde trodd! 

Denne er så søt! Den hadde jeg på grunnkurs en liten periode, den var så liten og teit at jeg ga den bort ettehvert. Kjøpte den KUN fordi den var så søt og liten...

Denne var egentlig et dumt kjøp, jeg hadde da lyst på en normal mobil, den hadde jeg ca i 3mnd

Dette er absolutt en av de telefonene jeg har likt best! Både pga designet og det funksjonelle


Denne ligger faktisk i en boks her hjemme tror jeg, den kjøpte jeg ganske nylig etter at jeg flytta til Bergen

Min aller aller første mobiltelefon. Jeg fikk den i gave av Pappa en sommerferie, det var ingen andre jeg kjente da som hadde mobil, så jeg sende sms til meg selv!! haha tragisk!

Åhhe, denne mobilen kjøpte jeg i 8 klasse, pengene tjente jeg ved å selge aviser på døren på tverlandet..

Denne fikk jeg i julegave av pappa et år, likte den fordi man kunne tegne og skrive egne bakgrunnsbilder

En av de første mobilene med fargeskjerm, fin men veldig ustabil


Denne likte jeg faktisk svært godt, den hadde jeg en liten stund på grunnkurs!



1 kommentar:

Marthe sa...

hehehe ! jeg har hatt sånn 4 mobiler siden 8 klasse! du topper nok alle:P Den er så kul den blåe nesten på toppen!:D