søndag 26. oktober 2008

OVERASKELSE

I går var jeg og min kjære invitert til Arna av Kristine. Kristine og Ronny hadde planlagt overaskelsesparty for Anette, som er søsteren til Kristine og madammen til Ronny. Jeg var noe forsinket i planlegging av klær og sminke osv, så forsinket at vi måtte kjøre til Arna istedenfor å ta toget. Da vi kom til Arna henta Andre oss og vi suste opp til Monika før vi suste videre til Anettes place. Der var det pyntet med ballonger, lys og masse sånne tråder! Kanonfint! Vi satt på kjøkkenet en god stund, før Kristine fikk en mld om at de var snart hjemme, alle gikk inn i stuen med et glass champagne og når hun kom inn hoppet vi opp og ropte OVERASKELSE og syngte bursdagssang. Anette fikk tårer i øynene, så det endte opp med mange tårer i øynene, skikkelig rørende var det. 

Jeg begynte forsiktig med en øl som raskt ble byttet ut med brennvinet, jeg blanda kanonsterke drinker av vodka blandet med bringebær likør og litt brus, tenkte jo ikke at den bringebærlikøren også inneholdt alkohol, så følte at jeg nesten ble brisen av en slurk. Men men jeg ble iallefall fort brisen, men til tider var drinken så sterk at jeg nesten brakk meg. Det ble en hærlig aften med god musikk, gode folk og mange hærlige fyllesamtaler! Kalle og Gry kjørte oss hjem, og kom ikke ut fra innkjørselen av huset før jeg lå som et slakt og sov i bilen, våkna av at Harry pakka en kebab i hånda mi, og så kjørte vi hjemover. Jeg hadde en hodepine som ikke lignet grisen. Jeg pressa i meg kebaben og hoppet rett i seng, slokna tvert. Våkna i mårrest og var faktisk kjempefin i formen. 


Her er lite utvalg av bildene som ble tatt i går:




















Ingen kommentarer: