tirsdag 14. oktober 2008

F*** jeg er flink!

Jeg er fremdeles syk, ingen feber i dag men masse hoste og nysing, ringte derfor inn syk på haukeland, var der fredag mens formen var dårlig og det var groteskt. Så jeg holdt meg hjemme. Jeg dro en tur til Oasen for å hamstre inn mer paracet, ibux og nesespray! Jeg sneik meg en tur innom playcom og kjøpte akutten sesong 3. Må man, så må man. 

Dro innom pappa med en høytaler, fikk meg en liten svipp middag. Suste så til rema 1000 med lyst på noe så søtt at jeg nesten stod på gasspedalen. Da jeg kom inn tok jeg en kurv, og gliset stod godt over munnen da jeg så snophylle etter snophylle. Jeg klarte å røske med meg en pakke ostepop, 2 muffinser, sjokoladeglasur som skulle på muffinsene, sjokolademelk, gele, vaniljesaus og en sjokolade. Jeg var ganske så klar for å spise hele kvelden, spise meg dårlig. Så ille var søtsuget, jeg hadde lyst å bli kvalm av alt det søte som skulle inn i kroppen min. Da jeg kom til kassen var det en mann forran meg som kun hadde grønt i sin kurv, mens min kurv hadde seriøst ikke en eneste ting uten 1000 kalorier i seg. Jeg snudde og gikk tilbake med alt sammen, jeg henta en pakke suketter som ikke inneholder en eneste kalori!, 2 grove rundstykker, 1 klase druer og en liten sjokomelk som er tom etter to slurker. (iallefall bedre enn en liter) Jeg er flink! 

Så nå sitter jeg her, med beina godt planta i sofaen, med druene på bordet og koser meg og er mildt sagt fornøyd med at jeg klarte å legge bort allt det snopet! Så nå kan jeg sitte her med god samvittighet!:)

1 kommentar:

Marthe sa...

hehe! takk;) det er faktisk en nattkjole med korsett over:P syns det ble ganske så genialt egentlig, men litt kjedelig til å være halloween:P