lørdag 1. januar 2011

Vet du hva jeg skal?

Noe jeg ikke skrev noe om i går var hva jeg ønsker og håper for meg selv i 2011. En av de tingene jeg ønsker er å få reist mer enn i 2010, for reisemessig var det ganske labert. Så da Anja ringte meg i går og sa at Norwegian hadde 1 kr salg på billetter - slo jeg til, kjøpte til henne også, i tilfelle hun får fri. Visst ikke får evnt noen andre være med - visst de ønsker, eller så drar jeg alene. Det er igrunn ingen krise det heller, for tror det kunne vært gøy det også. Så jeg har billetter til Krakow den 18-21 januar. Hotell gidder jeg ikke tenke på enda, men fant et fint i går for 400 kr for alle nettene, så dyrt blir det ikke!

Dette kræsjer igrunn litt med noen av nyttårsforsettene mine,(de økonimiske) men jeg skal virkelig gjøre en innsats for å gjøre turen så billig som mulig. Og så må jeg leve billig resten av mnd. Skal jeg reise alene så blir det nok mest museumsgåing, gå i katedraler, slott og gallerier, og ikke minst Auswitch.

 Jeg skal til Krakow!

Ingen kommentarer: