fredag 21. januar 2011

Ferie i Krakow!

 Her er jeg og Anja på flyet på vei til Krakow


 Begge disse bildene er fra jødekvartalet. Var ganske så gammelt der kan man si!

 En stk lykkelig Anja på et kjøpesenter
 En pause i all shoppingen, ananas is, yoghurt, krem og fersk ananas
 Mariakirken by night
 Cocktails på gang
 Kult design på denne baren iallfall, men ikke så veldig mye folk! 

 Auschwitz og Birkenau

 Mariakirka
 Denne toppen digger jeg! Den er litt lang, passer til tights og har denne hærlige detaljen med skinn ! HOT! 
 En blå og svart genser og en bolero som ikke ligger her:) 

 Og en kul toalettmappe med pratiske lommer. Kjøpte litt innhold også, clinique tre step skin care, clinique dekkstift, rouge og primer. Kjøpte også to håndkremer som ikke vises her. 


 Og litt smykker, digget fargen på det siste! 

Jeg har ikke shoppet så mye, for det var ikke hensikten på denne turen. Men jeg fikk meg noen nye ting og det er jo alltid gøy! Jeg har virkelig storkost meg på tur sammen med min bestevenninne Anja! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

*sukk* Det va nu en fin tur igrunn :D

Anonym sa...

Kjempefine bilder fra Krakow, det er en fanstastisk by!

Amalie sa...

Ja det var en kjempefin tur:)