søndag 23. januar 2011

Shitpreiking


Det har vært litt lite med blogging. Men kommer sterkere tilbake denne uken. Hadde egentlig tenkt å legge ut dagens lavkarbomiddag, men den var så fæl at jeg unner ingen å spise noe slikt! Er sjelden jeg lager noe så groteskt. Nok om det.

Jeg skal i morgen planlegge hele matuken min, og da kommer mer blogging. Jeg har en travel uke i møte med skole mandag og tirsdag, skole onsdag med jobb rett etterpå, skole torsdag, fredag og vips arbeidshelg igjen. Da har jeg jobbet hver helg i Januar. Tror jeg skal unne meg en helg med fri i februar.

Nå skal jeg bare gjøre ferdig to deloppgaver til denne statistikkoppgaven. Hele greia har jeg som mål skal være mer eller mindre ferdig til 1 februar, så har en god del som må gjøres. Pluss vitenskapsteori og filosofioppgaven som skal gjøres denne uken.

Men ja..statistikk! Etterpå: natta:) 

2 kommentarer:

Jannike sa...

Ja har sakna blogginga di!! Thihi! Men fantastisk innlegg frå Krakow, ser ut so dokke har hatt ein flott tur :)

No blei eg frykteli nysjerrig på Ka du har laga t middag dom kunne være so fælt? Hahha

Ps: beundra deg for alt du får tida t, men syns definitivt du ska unne deg ei frihelg!!!

Ps 2: nydelig bilde!!

Mariann sa...

Fin :D hah, blir så glad når noen andre også kræsjer fullstendig med middagen sin! Min var forøvrig veldig god i går :)

Får faktisk to frihelger i februar! Ikke veldig bra for økonomien, men blir sprø av å jobbe hver uke! ;P