onsdag 5. januar 2011

Har fått enda litt mer ting på rommet! Og min personlige almanakk! iiiik

Jeg ankom Oslo i dag kl 06.45, godt sliten etter særdeles lite soving på toget. Fant ut at jeg skulle holde meg våken gjennom hele dagen, for i morgen skal jeg nemlig på tidligvakt. Jeg kom hjem og fant dette hærligheten i posten, min personlige almanakk! 


Forsiden

 Den første siden som møter meg - kanskje greit med en påminning på dette!;) 

 Bildesider
og flere bilder.. 
 Og slik ser en uke ut, har lagt inn noen valgfrie moduler som: ukens trening, ukens å gjøre og en liten boks for å skrive notater


Jeg har slitt litt med at jeg har ikke hatt noe særlig koselig hjemmefølelse her, ettersom alle tingene mine som jeg har et personlig forhold til ligger pakket ned. Så jeg har vært på ikea i dag og kjøpt litt småting. Jeg har også fremkalt noen bilder fra fotoknudsen og begynt en liten collage på veggen, det kommer flere bilder, men må begynne et sted! 


 Kjøpte nytt sengsett, noen har stjelt putevarene mine (!!!) Så måtte ha et nytt, og denne gangen tok jeg noe annet enn bare svart. 

Kjøpte noen rosa stearinlys og rosa sand riktignok på skeidar

 Denne rosa saken syns jeg var lekker! og så satte jeg opp bildet jeg fikk av Silje i julegave! Hærlig å få slikt.

Det rosa bildet på veggen ble også kjøpt, for å få litt farge på veggen

På skrivepulten er det kommet bilde av Matheo, mine kjære søsken og det bildet av meg og Thomas som jeg har hatt en stund:) 

 Når jeg sitter ved skrivepulten er det hærlig å bare kunne snu seg for å se på disse små sjarmørene av småsøsken! 

Her er collagen påbegynt, mange flere bilder venter. Det er murvegger her, så kan ikke mekke noe på veggen, så bilder med dobbelsidig teip gjør susen! 


Nå har jeg dusjet med de deilige tigi bedhead shampoene jeg fikk av Maria, tatt på meg den rosa og turkise pysjamasen jeg fikk av mamma, kosesokkene jeg fikk av Thomas og jeg sitter å ser litt på tv og slapper av. Jeg er dødstrøtt, og planlegger å legge meg tidlig. I morgen skal jeg opp tidlig så blir rågodt å få mange timer søvn!

Ha en nydelig kveld. 

6 kommentarer:

jannike sa...

LEKKER almanakk!:D i like, i like!
kjempekoseli på rommet ditt!:D
fant du godteriet på smartclub idag forresten?

Amalie sa...

Nei de på alnabru eller der hadde ikke det merket, og kjente ingen steder at jeg gadd å dra til sandvika, vet ikke helt heller hvor det er:p så skal ta det en annen gang, men gleder meg:D

Anonym sa...

Hvilket godteri?? :O

På tide at e kommer på besøk no når t-banen har begynt å gå igjen :p

vibeke sa...

Stilig bok.... ser ut som du har det kjempe koselig...

klem...

Eline sa...

Åhhh så koselig rom du har! :) Gleder meg til vi ses til uka..

Amalie sa...

Takk for hyggelige kommentarer:) Og ja eline vi sees til uka:D