søndag 9. januar 2011

Lavkarbo Indisk kyllingryte

I dag har jeg gjort det enkelt og laget en deilig kyllingryte. Jeg brukte:

1 stk kyllingfilet 
Minimais
Bambusskudd
Løk
Sopp
Squash 
Paprika 
Tikkasaus kjøpt på indvandrerbutikk - 5 gram karbohydrat pr 100, brukte 1 ss 
Seterømme 




Stek alle ingrendiensene 
tilsett en spiseskje med tikkasaus
1 ss seterømme 
Litt vann
rør rundt
SPIS

Serveres med ruccolasalat. NYDELIG! 

Kjempeenkelt og kjempegodt!


Nå skal jeg slappe av litt - en god powernap, så skal jeg forberede meg litt for skolestart i morgen! Både gruer og gleder meg - gruer meg litt til å gå enda mer i dybden på statistikk, men gleder meg på samme tid til å komme videre! 


3 kommentarer:

jannike sa...

d såg fantastisk ut!:) :) d e herved skreve ned og skal prøvast ;)

vibeke sa...

Oi denns så kjempe go ut. så denne skal prøves...

Klem...

Anonym sa...

Hei Amalie!

Jeg er imponert over resultatene dine! Jeg har bestemt meg for å begynne på ketolysekuren/LCHF-kostholdet, men jeg mangler informasjon. Jeg venter på boken fra ketolyse.no og håper der for at det er i orden at jeg spør:

Hvor fikk du informasjonen du trengte fra? Var du i kontakt med ernæringsfysiolog/lege før du begynte?

Hadde satt stor pris på om du kunne svart meg.

Masse lykke til videre, stå på!