tirsdag 11. januar 2011

Dagens lavkarbomiddag: Laksewok!

I dag har jeg laget en deilig wok med laks! Jeg er generelt for dårlig til å spise fisk, så dette er en god og deilig måte å få i seg nok fisk på! 

Du trenger: 

Laksefilet
Paprika
Løk
Sopp
Bambuskudd
Minimais
Wok pose med grønnsaker 
Soyasaus
Krydder av eget ønske - jeg brukte wasabi og sesam

Først steker jeg laksen i pannen og krydrer med dette deilige krydderet - utrolig godt, spesielt på fisk! Jeg legger laksen ved siden av mens jeg freser grønnsakene, visst ikke blir fisken så vassen i konsistens. Når grønnsakene er ferdigstekte tar jeg soyasaus i et glass og rører inn litt krydder og heller over grønnsakene, deler laksen i biter og rører den lett inn i grønnsakene. 


Godt og sunt! 


1 kommentar:

jannike sa...

d såg fantastisk ut! Er skreve ned og skal prøvast :D :D