tirsdag 25. januar 2011

Dagens lavkarbofrokost!


Egg og bacon er jo en klassiker innen ketolyse, lavkarbo, atkins og de fleste lavkarbodiettene som finnes. Jeg har her stekt to egg, knust plommen, snudd egget og stekt det på andre siden også. Så smurte jeg på litt krydderost på eggene og la en skive med jarlsberg over og lot det smelte. NYDELIG! Anbefales for de som er litt lei av å bare steke eggene.

I dag skal jeg på skolen og på timeplanen står det at vi skal ha om et studie som er gjort på dette med eldre med komplekse lidelser, blir nok spennende. Etter dette skal jeg: TRENE! Ja nemlig, nå må jeg bare komme igang med de gode vanene, det er tross alt et nyttårsforsett. Selv om jeg har et tonn med skolearbeid, så må jeg prøve å få til tre ganger i uken.

Håper alle får en fin dag:) 

Ingen kommentarer: