søndag 2. januar 2011

Julekveldsmat a la lavkarbo!

1 januar var det på`n igjen med ketolyse. Nyttårsaften stappet jeg i meg alt jeg kunne av karbohydrater, så jeg er fremdeles godt lei av karbomat. Nå er det godt å være i gang igjen, har jo tross alt 7.5 kg som skal svies av før 1 juli, og da regner jeg det jeg var før jula for jeg har absolutt lagt på meg litt denne ferien. Det kommer utenom, jeg har som mål å gå ned 15 kg dette året, da er jeg på totalt 45 kg, og da har jeg jammen ta kommet langt.

Å spise ketolysemat når man ikke styrer matshowet selv er ikke alltid lett, men familien er flink å legge tilrette så godt de kan. I kveld mekket jeg meg en deilig jule lavkarbokveldsmat: 

2 kokte egg, paprika, fenalår, sylterull, sursild, tomatsild, edamerost og pittelitt grov sennep - turte ikke være for raus med den. Kjempedeilig! 

Ser godt ut ikke sant? 


1 kommentar:

Camilla sa...

Jo, vi møttes hos Jannike!! :)
hehe :) kosli at du va her og!!
mm.. De såg veldi godt ut! :)