søndag 2. august 2009

Bodø by

I går var jeg tilbake i byen jeg var bosatt i for et par år siden. Bodde der faktisk i to år før jeg dro videre til Bergen. Jeg, Maria og Bob startet fra Saltdal tidlig og var fremme i Bodø litt over 10.00, gikk å shoppet litt før vi måtte vår kjære bror - Christopher for et par kopper med kaffe på paviljongen. Det er alltid kjekkt å treffe Christopher, ser han alt - ALT for sjeldent. Men bor ganske mange mil fra hverandre, og da blir det desverre slik. Etter det møtte jeg Ine og John Terje for enda mer kafesitting og shitpreiking. De har nettopp flyttet tilbake til Bodø, og har ikke sett de på lenge, så det var hyggelig. Ellers møtte jeg andre kjentsfolk som Yvonn, Karianne, Silje og flere som jeg bare sa hei til. Rakk ikke å treffe alle, men snakket litt med Silje at jeg kanskje må ta en tur til slik at vi kan møtes, vil jo også treffe Mariann for hun ser man også litt for sjeldent. Så håper det går i boks!

Bodøs hovedatraksjon - glasshuset

Meg utenfor paviljongen - glad for å være i Bodø? Ja


Storebror Christopher


Lillesøster Maria

Og vennene mine Ine og John Terje


I dag skal jeg, mamma, Oddvar og Maria gå tur i junkerdalsura. Tar selvfølgelig med kamera og bilder kommer senere. Hva skal du i dag?

Have a nice day!

Ingen kommentarer: