mandag 10. august 2009

Fokus: bingovinger

Mandager har jeg veiedag, for de som leser bloggen har dere sikkert skjønt at jeg er på slanker`n. Jeg har pr i dag gått ned totalt 12 kg siden start 8 juni. *klapp på skulderen til meg* I dag etter den gledelige vektnyheten og frokost dro jeg til SATS. For en stund siden har de fått en ny maskin som jeg ELSKER. Det er en maskin av typen precor - ATM som kan brukes på 3 ulike måter - step, korte steg eller lange steg. På maskinen viser det hvilke muskelgrupper som blir trent av den øvelsen du gjør. Jeg liker å variere, men favoritten er korte steg som trener rumpe, lår og legger. Maskinen er fantastisk å bruke, man spretter nesten på de! Bilder av herligheten:




Etter en halvtime med kondis var det tid for styrketrening. Jeg har i dag hatt mest fokus på bingovingene. Et utrykk jeg har lært av Carolina. Jeg syns selv mine armer er stygge og vil ha de mindre og fastere. Når jeg en gang spiller bingo skal det ikke riste fett når jeg roper BINGO og veiver med armene. Derav navnet bingovinger.



Illustrasjonsfoto. Bildet over = bingovinger


Mens jeg trente fikk jeg akutt lyst til å se sex and the city! Så nå mens jeg skriver i vei durer sesong 1 i bakgrunnen. Jeg elsker serien, og har sett den uendelige ganger.



Spørsmål: Hva er den delen av kroppen din du føler du trenger å trene?
Spørsmål: Hva er din favoritt tv-serie?

4 kommentarer:

BlondeJulie sa...

1.skuldrene er min svakeste side. Det ligger dessverre til familien å ha svake og smale skuldre, så jeg må jobbe ekstra hardt for å øke skuldervolumet!

2. SATC er fantastisk,og en av mine favoritter. Elsker frustrerte fruer og Gossip girl også :)

Charlotte sa...

Så flink du er amalie! :-D Stå på!!

Mariann sa...

Du er så fliiiink! *klappe på hodet*

1. Jeg har store problemer med magen min, men når det gjelder trening liker jeg å trene alt :p synes det er like viktig med stramme lår som stramme armer.

2. Ikke noe sjokk; one tree hill :P

Amalie sa...

Mariann: Nei OTH var ikke akkurat noe sjokk:p