tirsdag 18. august 2009

Dufter - til besvær?

I morges når jeg stod forran speilet og gjorde mine daglige rutiner kom jeg til å tenke på noe. Alle disse produktene man pakker på seg som lukter deilig, de dufter jo forskjellig, så hvordan lukter man egentlig når man er ferdig og går ut døren? Jeg husker når jeg så sex and the city på kino, jeg kom inn i kinosalen og fikk akutt hodepine pga alle luktene. Så alle duftene man har på seg, er de til besvær for de som sitter ved siden av meg i lesesalen? Eller den som må sitte sammen med meg på bussen? Kommer til å bli paranoid neste gang jeg skal på bussen. Kanskje man bør få produkter som lukter det samme? Men da stinker man kanskje alt for mye av det også! Her er de produktene jeg brukte i morges med dufter (har ikke tatt med shampo og tannkrem)






Spørsmål: Legger du godt merke til om andre har på seg mye produkter som lukter?
Spørsmål: Hvilken parfyme bruker du?

4 kommentarer:

Mariann sa...

Vel, man skulle nesten tro du hadde lest tankene mine i dag!

1. JA, jeg plages av andres lukter. Astmaen gjør at jeg er mye mer vàr på lukter, og i perioder der jeg er tett kjenner jeg alt. Det oser til tider rundt meg! Jeg har blitt tett av min egen body lotion, og kan ikke bruke parfyme til vanlig. I dag i forelesningen satt jeg ved siden av en gutt som luktet så mye at jeg fikk vondt i hodet! Kjenner vanligvis ikke shampo og såper, parfyme er det verste.

2. Den beste lukten jeg vet; fersk gjærbakst og nyvasket hus ;) Hehe, og av parfyme så er det en gutteparfyme som er best, men jeg aner ikke hva den heter... på den rette gutten, selvfølgelig ;)

Julie sa...

sv: takk for kommentaren, jeg blir så glad av slikt:)

Jeg legger faktisk veldig merke til hvordan folk lukter, spesielt gutter. Ofte husker jeg bedre hvordan de lukter enn hva de heter! :P

Ella sa...

Det har jeg aldri tenkt på! Jeg smører meg inn i mango body butter, bruker agurk deodorant, og forskjellige parfymer, kan jo hende det blir helt kræsj?

Men skjerfet mitt lukter godt, og det er en god blanding av både kremer og parfymer :P

Av parfymer bruker jeg Ralph fra Ralph Lauren, og Green Apple fra DKNY, elsker begge!:)

Charlotte sa...

Mmmm, 2 body lotioner??? Du må være god å myk :-)

Liker godt gutte lukter eg.. Bombe? Er jo litt guttegal :-)