onsdag 12. august 2009

Sko-shoes-sko

sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko-sko? Alle har sko, noen flere enn andre. I gangen min har jeg 39 par som står fremme (jeg telte i morges) og en søppelsekk med sko jeg liker, ikke bruker - men klarer ikke kaste. Grunnen til at jeg liker sko så godt er at de kan gjøre et anrekk mye kulere, har man noe kjedelig på seg kan man sprite det opp med et par freshe sko og man har som regel en fast str, det er sjelden man går derifra trist og lei seg fordi foten har lagt på seg?


Her er de fire skoene jeg bruker mest for tiden. Nr 1 er mine nike air hvite joggesko, nr 2 er de svarte tøyskoene som går til bukser, nr 3 er de søte svarte ballerinaskoene med sløyfe jeg kjøpte i Berlin og nr 4 er de nye svarte støvelettene mine fra Din Sko til 499,-



Jeg har stadig lyst på noe sko, og er ofte inne på flere nettsteder i søken etter skoen med det lille ekstra. Jeg tok meg en runde i går for å se, og fant flere sko jeg gjerne kunne laget plass til i skohyllen min:


Skoletter fra Eurosko til


Jeg kunne neppe klart å gått langt med disse skoene, men jeg syns de var så sære at jeg likte de! Disse kan kjøpes på www.asos.com
Jeg har aldri eid et par slike sko, men disse kunne jeg faktisk hatt. Diesel sko fra asos.com til en pris av 90 euro



UGGS! Disse kan brettes oppover leggen til å bli enn lang UGG. Fåes kjøpt på asos.com


Leste i KK at nagler på sko og vesker er in i høst, disse kan fåes kjøpt asos.com til 120 euro



Spørsmål: Hvor mange par sko har du?

2 kommentarer:

Ella sa...

Har faktisk ikke anelse om hvor mange sko jeg har!:P Men har mest tøysko, har feks 8 par conversesko:P

Charlotte sa...

Har en del (mest ubrukelige) sko.. :-P Men ender opp med å gå i converce 90% av tide - WHY?

Elsket nye svarte støveletter fra din sko! Vil også ha :-)