torsdag 27. august 2009

Jeg har såå lyst på:

Speilreflekskamera. Jeg holder på å sprekke av lyst til å kjøpe dette kamera, dette er canon eos d500, men hadde ikke gjort noe med en canon eos 450 d kit, de er litt billigere. Men de tar jo så flotte bilder, og jeg tar ganske mange bilder iløpet av en uke. Så etter alt til India må jeg spare litt til dette formålet. Bildene under er av meg som er tatt med et speilreflekskamera, det er en god forskjell fra et vanlig kamera. SÅ MAMMA, du som sier "neshda det er vel ikke så stor forskjell" her ser du beviset!


drømmen






Spørsmål: Bør jeg investere i et speilreflekskamera?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nei...bildan bi bra nok med et vanli kamera...bortkasta penga!

Charlotte sa...

Bildene blir mye bedre med speilrefleks! Eg kjøpte i sommer.. :-D Men har desverre ikke brukt det så mye enda, det er litt stort å ta med og det passer seg ikke å ha så stor verdi med seg på fest :-P