lørdag 8. august 2009

Diverse

Jeg er sliten. Dette har vært to harde dager for min del. Kort oppsummert. Jeg satt på tog i 24 timer, kom hjem - kranlga med kjæresten og vi gjorde det slutt. I dag har vi snakket sammen og funnet ut vi skal prøve å finne ut av ting. Vi er begge klar over at det er ikke sikkert at det går, men vi skal gjøre vårt beste iallefall.

Han er en for flott fyr rett å slett. Funker det ikke, så vet vi iallefall at vi har gjort vårt beste. I dag er det 2 mnd siden jeg begynte veddemålet med noen andre i klassen. Målet var 7 kg fra 8 juni til 18 august. Jeg veide meg i dag, og totalt på 2 mnd har jeg gått ned 11.2 kg. Syns det er ganske bra faktisk. Det er 5.6 kg pr mnd og 1.4 kg gjennomsnittlig i uken. *klappe meg selv på skulderen* Nå er neste delmål 3.8 kg til, altså 15 kg. Regner ikke med det går like fort, men satser på at det ikke tar evigheter heller.

I kveld skal jeg slappe av, se teite jentefilmer. Kanskje få ryddet ut av kofferten min? Får se. Er evig trøtt.

Ha en fin kveld.

2 kommentarer:

Mariann sa...

Uff, trist å høre. håper alt ordner seg. :) Og det gjør det alltid for snille jenter :)

Fikk du sove i natt?:)

Anonym sa...

Nei usj daa så leit å høre :( håper det går seg til vertfall!!! *stor klem på*