tirsdag 4. august 2009

Superjentene

God formiddag. Nå har jeg en pause fra den deilige solen. Mitt tapre forsøk på å bli brun i sommer blir nok ikke til skje denne gangen heller. Jeg blir uansett bare rosa. I dag skal jeg nyte Røkland til det fulle med tanke på det er bare to dager til jeg reiser til Bergen. Jeg gleder meg til i morgen, for da skal jeg til Bodø å møte noen hærlige jenter. Er glad for at vi får til å møtes før jeg drar hjem igjen.


Superjentene


Det er disse hærlige jentene jeg skal møte. Skal ha en jentekveld med prating, kanskje noe matlaging og slikt!:) Tror jeg skal ordne meg litt og kanskje dra til innervatn å bade og gi solingen enda et forsøk?

3 kommentarer:

BlondeJulie sa...

gode venninner er utrolig viktig :)
kos dere i solen!

Mariann sa...

hahahahahah, det e det værste æ har sett! Æ så både full og fæl ut ;) Gleda mæ uansett til i kveld <3

Amalie sa...

Nei mariann du va fiiin;D