torsdag 13. august 2009

Hårprodukter

De aller fleste Norges befolkning har hår på hodet. Noen har langt - andre kort, noen blonde mens andre er brunetter. Noen har tynt hår - andre har manke som en løve. Felles for alle er at de aller fleste (håper jeg iallefall) bruker hårprodukter. Siden jeg er av de kvinnelige kjønnet med manke som en løve må jeg bruke ganske mange produkter for å komme meg gjennom dagene med hodet sånn noenlunde hevet. Her mine ynglingshårprodukter:



Denne lekkersaken fra tigi bedhead gjør at håret skinner og blir mykt. Denne kan fåes kjøpt på www.blivakker.no til en pris av 159kroner.


Dette produktet har jeg kjøpt i mange år Den lukter helt HIMMELSK. Denne tar bort småhår og har noe hold i seg. Kr 119 på blivakker.no

Dette er også et produkt som gir en fin glans i håret. Den gjør også håret mykt og fuktig. Kokkosnøttlukt - løvli! Kr 85 på the body shop.

Jeg liker å variere hårfrisyren, når jeg bruker slettetangen min bruker jeg denne beskyttende sprayen fra KMS California. Denne kjøpte jeg på frisørsalongen på Bergen Storsenter til kr 199,-

Jeg har en del naturlige krøller, men når jeg vil bruke krølltangen for å få mer kontrollerte krøller liker jeg denne curl up sprayen fra KMS California. Kr 165 på blivakker.no


Spørsmål: Hva er ditt ynglingsprodukt/ynglingsprodukter innen hårpleie?



3 kommentarer:

BlondeJulie sa...

jeg elsker After party fra Bedhead! den roer ned "frizz" og gjør tuppene myke.
Tror jeg skal prøve det produktet du har bilde av her, som beskytter for rettetangen. Retting sliter på håret! :S

Amalie sa...

retting tar veldig på håret faktisk, får kommentar fra frisøren hver gang "bruker du slettetang mye eller", Så tror faktisk at denne gjør det bedre, pluss at jeg føler at det blir lettere mye enklere!:)

Mariann sa...

Jeg bruker veldig lite i håret mitt, så yndlingsproduktene blir vel shampooen og balsamen. Begge fra loreal proffesional, shampoen er snill med hodebunnen og balsamen er for farget hår.
Kjøper ofte dyre produkter som ikke blir brukt;p