fredag 28. august 2009

Du vet du har vært dritings når:


  • Du stjeler en brus der de selger kebab og sjømat
  • Du prøver å gå hjem fra byen men ender opp med å ta taxi
  • Du bruker halvannen time å komme deg hjem fra byen - og du bor i byen
  • Du får spørsmålet "skal jeg følge deg til døren" av taxisjåføren
  • Du husker at kjæresten din sier "fy faen" dette er noe drit
  • Du våkner på badet fullt påkledt med hendene i lommene
  • Du reiser deg og har vondt over alt i kroppen og har vanskeligheter med å stå
  • Du finner 0.7 flasken med brennvin og det er bare en liten slump igjen
  • Du ser på mobiltelefonen din og har flere meldinger der det står "hvor ble du av"
  • Du går gjennom kamraet og tenker uffda og har 50/50 med brukbare bilder
  • Du drar på skolen og første personen du kjenner sier "ÅY du ser dårlig ut"
  • Du går inn i klasserommet og medstudentene trekker godt på smilet
  • Du får høre at ånden din lukter desinfeksjonsmiddel og sprit

Jeg var med andre ord dritings i går. Vors hos Maren i klassen, med noen helt fantastiske jenter. Det er lenge siden jeg har hatt det så sinnsykt gøy. Musikken var fantastisk og folkene var livlige og drikkevillige. Men jeg drakk rett å slett så mye at etter en stund på byen kom det til "jeg måå hjem - NUH" tror faktisk vi er programmert til å komme oss hjem uansett hvor full man er.















5 kommentarer:

Ella sa...

Hahahhahaha!:P Høres ut som en vellykket kveld!:D

Julie sa...

haha "du våkner på badet med hendene i lommen" :'D Been there!

sv: gleder meg masse til russetiden ja :D Nesten hele klassen skal være russ,så jeg tror det blir bra gøy!

Schade sa...

haha, herlig, våkna selv fullt påkledd (tysk generaluniform fra afrikakorps, jernkors, knestøvler etc), på et bad på moholt i dag, første jeg så da jeg stavra meg ut var en tysk utvekslingsstudent :D

Amalie sa...

kvelden var svært vellyket:D

Charlotte sa...

Haha, høres helt topp ut :-P