mandag 24. august 2009

Studietur vår 2010

Nå er andre uke i semestret vel i gang og har vært på forelesning hele dagen. Jeg og Stine sitter derimot også i en tomannskomite som har med studietur å gjøre. Tredjeklassingene får mulighet til å dra en uke på studietur på våren, og selvsagt må turen innehold noe som er relevant for utdanningen. Så nå har jeg sendt ut melding til alle studentene for å høre om interessen. Visst mer enn 50% sier ja så går vi enda dypere i gang med planleggingen. Så håper jeg at alle svarer så raskt som mulig for det er nok en del arbeid med å finne priser og alt slikt. Etter det vil vi velge 3 land, og sendte ut forslag til alle studentene slik at flertallet bestemmer hvor turen skal gå. Vi har fått flere gode forslag til turer:












Jeg har vært i Praha og København men det er jo to flotte byer, så kunne gjerne dratt igjen. Men for min del frister det litt mer å dra til en ny by! Blir spennende å finne ut hvor vi skal reise. I dag er det faktisk bare 40 dager til jeg reiser til India! HERREGUD tiden går fort!

Spørsmål: Visst du fikk velge av disse byene, hvor ville du dratt på klassetur/studietur?

1 kommentar:

Mariann sa...

Kan jeg melde meg på? :P Jeg tror Praha hadde vært bra, for jeg har ikke vært der :)