søndag 16. august 2009

22

Den 14 august dro jeg til Christel - de hadde hatt eksamen som skulle feires. Jeg måtte holde meg edru siden jeg var så "lur" å si ja til en tidligvakt. Men det var gøy å få være med gode folk. Spesielt når klokken tippet over kl 00.00 og vips så ble det min bursdag.


Sjekk de HEITE skoene som Christel (øverste bildet) og Charlotte (nederste bildet) har på seg? Det var et par sko Christel fikk av meg. Jeg kan ikke gå i høye heler og kjøpte de kun fordi de var kul. Dumskapen lenge leve.


Jeg var på tidligvakt i går, noe som var greit nok. Men er kanskje enig med Christel at det er litt dumt å jobbe på bursdagen sin. Jeg har iallefall fått ting jeg trenger og vil ha:

  • Penger
  • Støveletter
  • Gavekort (500 kr) på Lagunen storsenter
  • Gavekort (500 kr) på Estetique
  • Sims 3 (alltid hatt lyst å prøve sims)
  • Parfyme

Cathrine kom bortom en tur i gårkveld. Harry laget deilig mat før han dro på jobb. Og vi spiste oss gode og mette, så på film og pratet shit. En rolig men faktisk en veldig fin bursdag. Skal ha noen venninner fra klassen her på mandag for litt mat, spill og prat.

JEG ER HALVEIS TIL 44.


Ingen kommentarer: