mandag 17. august 2009

Fra hulder til - ja hva da?

I dag har jeg vært en tur til frisøren på think hairwear v/fløybanen. Det var jammen ta på tide, så virkelig ut som en hulder til enhver tid. Jeg stusset litt i endene og tynte det ut samt at jeg slo til og tok en sånn dyp og fuktig hårkur - deilig. Totalpris: 605 kr. Syns ikke det var så verst pris faktisk.

For en ukes tid siden kjøpte jeg en ny lilla øyenskygge på H&M som kan brukes våt og tørr. Jeg gjorde et forsøk å gjøre noe litt "nytt". La svart eyeliner nederst på øyelokket, våtet kosten og dyttet på lilla øyenskygge. Tørket kosten og tok tørr lilla på øyenlokket som jeg gnidde utover slik at det ble litt lysere. Og selvfølgelig en dæsh mascara etterpå.


Ny sveis og litt ny sminke


Nå skal jeg kaste ta på meg skoene, ta handlelisten med meg for en gangs skyld og handle. Jeg skal ha en jentekveld her men noen gode venninner for litt mat, spill og prating. Jeg og Silje har hatt bursdag for ikke så lenge siden så blir en liten dobbelfeiring med godjentene. Bilder kommer nok i morgen.

Spørsmål: Ble håret okey?
Spørsmål: Når du og dine har jentekvelder, hva gjør dere?

3 kommentarer:

Ella sa...

Syns håret ble kjempefint! :D Deilig å få vekk det slitte! Skal faktisk klippe meg selv etterpå, haha :P Kun jeg som vet hvordan jeg vil ha det, så da gjør jeg det gratis!:D

Øyneskyggen var nydelig! Er det H&M sitt merke, eller? Jeg har en lilla derfra, og det der vil jeg også gjøre!

mamma sa...

lille høne.
du ble kjempefin.
mamma

Amalie sa...

Ella: Ja det er H&M merke, helt utrolig bra kvalitet faktisk!:)

Mamma: takk!;)