torsdag 13. august 2009

Dagen i dag og litt fra i går

I går formiddag møtte jeg Christel for å lese litt til hennes eksamen som hun har i morgen. Alle sammen må sende Christel en god tanke til eksamen. Jeg tror hun klarer seg bra i morgen! Men gode tanker er alltid kjekt å ha med seg! Jeg bestilte også tur til Oslo i går. Jeg må nesten øve meg til Indiaturen som nærmer seg med stormskritt. Så jeg skal teste ut flyskrekken 3 og 7 september, og jeg skal selvfølgelig være hos min bestevenninne Anja. Har ikke sett henne siden Mai så jeg gleeeeder meg masse!




I går var jeg og Cathrine i byen, jeg kjøpte meg en t-skjorte og en jakke fra H&M. Bilde får heller komme senere, samt to øyenskygger og litt sånn diverse sminketing. Etter det dro vi på impuls kino - public enemies. Jeg hadde store forventinger siden Johnny Depp har hovedrollen. Jeg gikk ut av kinosalen ca 2.5 timer senere. Helt STUM! Det der ver det største shitet jeg noen gang har sett av en film. Lenge siden jeg har vært så skuffet over en film. Cathrine måtte ta seg sammen for å ikke duppe underveis og jeg satt til tider å så på håret mitt istedenfor. Det der er en film jeg aldri skal se igjen, aldri. Det var så lite handling og bare masse poengløs skyting i hytt og gevær.

I dag har jeg atter en gang slumret litt for mye. Jeg er tiltaktsløs når det gjelder trening. Jeg klarer ikke få lyst, har ikke trent på 3 dager og føler meg - ikke bra iallefall. Men jeg har utrolig mange ting som må/bør gjøres. Dagens to do list:

  • Rydde og organisere klesskapet - levere noe til fretex kanskje?
  • Rydde på "kontoret" mitt, sortere hvilke bøker jeg skal selge/beholde
  • Gå på bystasjonen å kjøpe skriveblokker, skilleark og permer
  • Fortsette på den skriftelige oppgaven om India som skal gjøre innen uke 35
  • Gjøre diverse husarbeid - spesielt rydde i kjøkkenhyllen
  • Dra til frisøren og bestillle en klippetime

Spørsmål: Bruker du å levere klær til fretex? Har du noen gang handlet på fretex?
Spørsmål: Gleder du deg til skolestart (visst du går på skole) ?

Ingen kommentarer: