tirsdag 18. august 2009

Jentekveld - dagen før dagen

I går var det endelig duket for jentekveld hos meg. Det har vært sommer og vi har ikke vært alle sammen samlet på lenge. Det kjentes nesten ut som en liten evighet faktisk. Laget taco og spiste oss mett og god - og vel så det. Jeg tok fram nintendo wii med mariokart og det ble n stor suksess, iallefall for Carolina og Silje! Det var en kanonkoselig kveld. Hver kveld sammen med de er bra, her er noen bilder:

Vårt spisebord, elsker det New York bildet!


Her er maten kommer på bordet

Det spilles mariokart med stor intensitet



Se der ja

Og så et bilde av oss tre


Men nå er det ikke dagen før dagen, det er DAGEN! Jeg skal om en halvtimes tid sette meg på bussen til skolen, møte Merete som skal begynne igjen etter mammapermisjon! Det blir bra. Gleder meg også til å se alle andre jeg ikke har sett på lenge.

Spørsmål: Hva er det beste med første skoledag?

Ingen kommentarer: