fredag 21. august 2009

Kg og kropp

Nå har jeg vært å trent, har hatt en ny veiledningstime for å endre litt på treningsprogrammet og slikt. Veiledern sa at vektnedgangen virkelig vistes nå, og det er jo alltid godt å høre! Jeg snikveide meg i dag, og har egentlig faste veiedager mandag, men klarte ikke dy meg. Men skriver det inn her på mandag - så vent i spenning! Så nå har jeg hatt en flott treningsøkt. Nå er det mer armer og mage enn bein, for muskelstyrken i beina mine har økt ganske bra i forhold til armene. Eks, på leg press (den stolen der du sitter og presser deg oppover" begynte jeg med 70 kg, nå er jeg oppi 95 kg for å gjøre det tungt og deilig! Armene derimot er det bare en økning på 5 kg eller noe, så det er lite i forhold til beina.

Mens jeg satt ved et treningsapparat overhørte jeg to unge jenter snakke om hvilke kjendiser de mener har flottest kropp! Jeg kan ikke si meg enig i det de syns, men alle har lov til å ha ulike meninger! Personlig mener jeg at litt kvinnelige former er penest. Så mine topp 5 blir derfor:






Nå har jeg tusen ting som bare måå gjøres. Jeg skal gjøre ferdig oppgaven til India, ringe mamma og Maria, sende brev til lånekassen, betale noen regninger, ut å kjøpe noe til Silje og listen bare fortsetter og fortsetter!

I kveld tenker jeg å leie med noen filmer, spise Atkins sjokolade og litt baconcrisp!

Spørsmål: Hvilke kjendiser syns du har penest kropp?
Spørsmål: Hva skal du i kveld og resten av helgen?

1 kommentar:

Mariann sa...

Gratulerer - når en slik person sier det, da vises det virkelig ;) Du blir bare flottere og flottere ;) Synes selv det er mye enklere å øke på beina enn armene, der synes jeg ett kg ekstra er helt grusomt mens jeg "lett" hopper fra 90 til 100 kg på beinpress...

Sophia Bush er en av de peneste jeg vet om, men stort sett synes jeg det er penest med former!