fredag 31. juli 2009

Dream dream dream!

Jeg har nå kommet hjem fra en deilig gå tur med litt jogging innimellom. det var deilig. Nå er derimot rumpa godt planta i sofaen og tv3 durer her på skjermen, og akkurat nå går top model cycle 13 tror jeg. Er visst disse tre som er finalistene, sorry visst noen ikke har fått det med seg. Men det er en gammel sesong, så pytt pytt. Jeg har også vært en tur på net-a-porter.com å sett på noen av de tingene jeg kunne tenkt jeg, men det er to viktige faktorer som mangler! Kropp som de på bildet under her og en svært pengesterk pengbok!



Hadde ikke gjort meg noe å hatt en kropp som dette her!


Syns disse var litt kule! Loeffler Randall til 755 euro!


Disse ørdebobbene var litt spezy! Syns derfor de var litt kule! Erickson Beamon til 332 euro



Er glad i lilla, og syns denne var skjønn. Narciso Rodriguez 1.197 euro.

En genser med stilige detaljer! Donna Karan til til 560 euro

Nydelig kjole! Alexander Wang til 421 euro



Det er nok bare drømmer å noen ganger få rumpa inn i de klærne! eller råd til det.Men det er lov å drømme!! Men jeg får fortsette å bruke joggesko aktivt. Er nå på jakt etter nye utesko. Disse kan man kjøpe på g sport og xxl sport til en pris av 500 kr.