torsdag 9. juli 2009

Dilemma

Jeg er i et dilemma. I går fikk jeg det for meg at jeg har veldig lyst å reise hjem til familien min nordpå. Det var så deilig å være hjemme sist, at det ga mersmak til mer ferie der oppe. Jeg har jo mine faste helger, ellers så avtaler jeg vakter etterhvert. Og jeg har faktisk mulighet til å dra hjem en tur fra 21 juli til senest 5 august. Det frister veldig. Men samtidig så bør jeg være her å jobbe for å tjene penger til India turen som faktisk ikke er lenge til. FAKTISK UNDER 3 MND TIL! Jeg og min kjære har også snakket litt om å ta bobilen til foreldrene å dra ned til Rogaland å gå opp til preikestolen. Så mange dilemma her.




Nydelige Røkland - home sweet home

Den fantastiske familien jeg evnt kan være sammen med, som jeg ikke får se før til jul


Eller skal jeg være her på Haukeland å tjene penger til:


å se Taj Mahal i India..

.. og ha penger til å kjøpe meg en kald øl mens jeg ligger på palolem beach i Goa


Blir jeg hjemme å jobber blir det en tur til Preikestolen..


Aner ikke helt hva e skal velge, men må bestemme meg snart. Savner familien min, og kunne godt ha trengt litt ferie, men trenger også penger.

Ingen kommentarer: