onsdag 15. juli 2009

Koselig dag med nurce Carolina!

2 nattevakter på Gastro overstått. Har vært kjempefine nattevakter - rolige til tider, men noe å gjøre slik at tiden gikk forholdsvis fort. Kjempekoselige pasienter og kollegaer! I dag stod jeg opp kl 14.00. Hadde avtalt med Carolina for et par dager siden at vi skulle møtes. Hun kom å henta meg og så dro vi til Åsane senter, gikk å så litt. Carolina endte opp med en rosa bling bling jakke, jeg kjøpte samme i svart, og så kjøpte jeg en kort dongeri tights ting;). Dro innom g-sport hvor Karianne jobbet - koselig å treffe hun! Har avtalt å møtes i August for litt India planlegging.

Etter Åsane dro vi til byen. Kjøpte billetter til Istid 3 til meg, hun og Christel. Spiste deilig mat på Escalon først!


Carolina med sin bling bling jakke og en 3 retters tapas platos med scampi, kyllingspyd og noen poteter med noe saus. Fikk også servert brød og ailioli.

Dette var min første gang på 4 uker jeg har spist ute. Jeg spiser for tiden minimalt med karbohydrater så var litt vanskelig å velge. Men endte opp med hvitløksdampede blåskjell og stekte svineterninger i chili - det var nyydelig!


Hadde så god tid etterpå at vi gikk litt i byen å suste litt, småshoppet litt til helt til Christel kom og vi spaserte opp til kinoen. Bra film, men svært kald kinosal noe som var irriterende. Skal skrive mail til kinoen å si fra om dette. Nå har jeg fri et par dager, arbeidshelg på hjerte og så er det litt fri og så skal jeg sette meg på toget.

I morgen skal jeg kose meg med min kjære og ikke minst vaske klær - og kanskje levere noe til fretex?

Tata!

Ingen kommentarer: