lørdag 18. juli 2009

Topp 5 ønskereisemål!

Har vært på jobb i kveld på hjerteavdelingen og vi satt å diskuterte hvor vi ønsket å reise, topp 5 ønskereisemål i verden. Det var faktisk litt vanskelig. Har India - New Delhi, Goa og Agra blant de, men måtte ikke ta den med, siden jeg faktisk skal dit om ikke alt for lenge. Jeg vil se litt fra ulike kontinent tenker jeg. Mine topp fem ønskereisemål: (ikke i prioritert rekkefølge - det ble for vanskelig)


Japan - Tokyo! Tror det er en by som bare må oppleves!

Afrika - Tanzania! Mye kultur og flott natur. Og Zanzibar tilhører Tanzania og det er jo også en drøm!

USA - New York! Det er en av mine største drømmer å se denne byen! Mye mer i USA jeg kunne tenkt meg å sett bl.a Los Angeles, Orlando og Hawaii.

Australia - Sydney! Stor by med rik kultur samtidig som det er flotte strender!

Cuba - Havana! En dash av Sør-Amerika må til!



Sukk! Nå ble jeg reiselysten! Hva er dine topp 5 ønskereisemål?

Ingen kommentarer: