onsdag 1. juli 2009

Man hører mye rart på bussen!

I dag har jeg vært på tidligvakt på Medisinsk Gastro, på vei hjem hørte jeg diverse som sannsynelighet bare jeg syns er artig. En jente på bussen satt forran meg, kanskje i tyveårene. Og etter litt preiking, brøyt hun ut til venninnen sin "vet du hva? Jeg har faktisk aldri skjønt forskjellen på mottatt anrop og ubesvart anrop" WHAT? Håper ikke jeg fornærmer noen her altså, men det er noe de fleste kan, og hele settingen var bare helt merkelig. HAHAHAHAAA!

Eller ting som "ja jeg gruer meg også til å begynne på allmennfaglig påbygging, visst jeg kommer inn da! der har de prøver med sånn over 30 sider lesestoff" Mwhahaaa! Hadde lyst å bare si - gled deg til høgskole der man har flere tusen sider pensum! Søtt. Sånn tenkte jeg og for bare et par år siden - og i dag høres det så fjernt ut med så lite pensum.

Nå skal jeg snart få ræva opp av sofaen og få litt sminke i trynet før jeg stikker til kinoen. Skal se ISTID 3:D