mandag 29. juni 2009

Paprika

ÅH maks deilig start på dagen. Stod opp klokken 8.00, spiste den "vanlige" frokosten som for tiden er 2 egg med agurk. Jeg dro så til sats, trente 45 minutter på tredemølle og 45 minutter med styrketrening. Godt sliten etterpå. Etter en dusj laget jeg en nydelig lunch, bestående av 1 svinefilet, stekt chili, paprika og sopp og litt salat med agurk, paprika, pinekjerner og fetaost - mmMMmmmm! 

Nå skal jeg se ferdig en episode med House MD og så skal jeg gjøre husarbeid. Og så skal jeg prøve noe nytt i dag. Jeg fant en oppskrift på lavkarbo.no - fylte paprika. Så det skal jeg prøve i dag til middag! 

Håper du får en fin dag:) 

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Høres ut som helt fantastisk mat!

Stine Elise sa...

Så flink du e ! Bli jo helt inspirert her jo ;) Korsn funka det, merka du noe? :)