torsdag 11. juni 2009

Kort oppsummering

Disse dager har vært travle. Har hatt besøk av min bror som jeg har kost meg kjempemasse med. Har vært på kino, sett filmer og gått å trasket i byen. Ellers er dagene full med siste innspurt av andre skoleår. Nå har vi førstehjelp. Det er svært spennende og lærerikt - men samtidig litt skummelt. Spesielt etter det ene foreleseren sa i dag "det forventes av samfunnet at dere som ferdige sykepleier har handlingskompetanse visst dere kommer til en ulykke". WOW tenkte jeg bare. Skummelt. Men tiden får vise. Neste uke skal vi ha stor øvelse med klassen med 2o skadde som er bra sminket osv. Blir gøy. 

I morgen skal jeg på seinvakt på hjerte, samme på lørdag og søndag en dagvakt. Blir en tung helg. Men penger blir det. Men har en prøve på torsdag som snart bør få litt oppmerksomhet fra min side.  

Ha en fin helg. Ka skal du finn på?

1 kommentar:

Charlotte sa...

OOoo, Det er vist skummelt dette med førstehjelp! Eg er på nattevakt i natt :-/ Så i morgen må eg ut en tur på byen, det er jo meldt fint vær.. Får lese på førstehjelp på søndag, forhåpentligvis i solen :-)