fredag 5. juni 2009

SWEET

... med fri og man slipper å ha dårlig samvittighet for at man ikke leser! Har rydda og vaska litt i dag, spist en god frokost og rett å slett bare nytt livet! Nå gleder jeg meg enda mer til sommerferie. Nå skal jeg snart kaste alle flaskene i bilen og få pantet hele haugen med flasker. Pengboka er godt tynn nå for tiden så må nesten for å få kjøpt litt ting og tang. I kveld kommer nemlig Cathrine hit en tur. Vi skal lage mat og se film. Filmer har jeg nok av - mat derimot har jeg ikke så mye av. Vi skal lage tandoori kylling med ris og nan brød! mmMmm! 

Ellers har jeg lite planer for helgen. Fri i morgen også og visst været holder seg noenlunde bra har jeg litt lyst til å gå i kanadaskogen eller kanskje fløyen? en tur ut hadde iallefall ikke vært dumt. Søndag skal jeg sove lenge før jeg skal på seinvakt på hjerte! 

Livet er SWEET! 

Ka skal du i helga?

Ingen kommentarer: