lørdag 6. juni 2009

Saturday night

I morges våknet jeg av at pappa ringte. Jeg tok telefonen og skjønte ikke en shit av det pappa sa i telefonen - men tilslutt skjønte jeg at min ene storebror Eystein er kommet til byen. Jeg hoppet i klærne mine og dro opp til pappa for litt frokost sammen med de. Kjempekoselig. Etter det så vi litt madagaskar før jeg og min to brødre dro til Oasen for å spise is og slikt. Dro deretter en tur til Christel å hilste på lille Akira før vi dro hjem igjen. 

Nå har jeg akkurat kommet inn døren. Jeg har vært på sats og tegnet nytt medlemskap. Jeg måtte. De hadde et supert tilbud - betaler ingenting juni og juli og 200 i innmelding. Så sparte totalt 1017 kr - studentvennlig. Vurderte et annet senter som ville blitt billigere i mnd, men siden jeg måtte tatt buss dit ville det bare blitt like dyrt til slutt. Herfra kan jeg nesten se til sentret. Så nå gleder jeg meg til å komme igang igjen med treningen - spesielt spinningen. Den har jeg savnet. Må komme i form. 

HAHA og så har jeg en annen nyhet. Hadde ikke fått så mange vakter i sommer på hjerte som jeg hadde håpet på, så jeg ringte medisinsk avdeling - gastro så nå har jeg fått jobb der også. Skal opp dit på Tirsdag å levere og skrive under papirene og ha opplæring Mandag 22 juni 0g 23 juni. Spennende. Så gastro + hjerte = masse jobb i sommer=) 

Nå skal jeg spise litt middag før jeg om et par timer skal møte Eystein i byen - skal se terminator filmen (ikke heelt mitt forslag - men blir sikkert gøy) 

Ha en fin kveld

Ingen kommentarer: