søndag 14. juni 2009

Oppsummering

Nå har jeg vært ute å hatt en hel ettermiddag sammen med Cathrine. Det er ufattelig lenge siden jeg har vært sammen med henne - så det var svært koselig. Møttes på red sun hvor vi spiste deilig mat og jeg fikk endelig spise Sushi! ALT for lenge siden faktisk! Så det var ubeskrivelig. Så gikk vi litt i nydelige Bergen sentrum før vi dro opp til Bergen kino å kjøpte billetter til Engler & demoner. Grunnet litt ventetid dro vi til standardkafeen og spilte litt kort mens vi venta. Filmen var faktisk igrunn ganske bra. Jeg elsker filmer som omhandler religion. Ufattelig spennende:) 

Ellers har jeg hatt ekstra arbeidshelg på hjerteavdelingen denne helgen. Seinvakt + seinvakt + tidligvakt. Blir penger av slikt, men det har også vært gøy. Kjempekoselige pasienter og masse hyggelig personale! Trives som en maur i sukker der oppe! Har også skrevet under papirene på hver 3 helg. Skal ha min første arbeidshelg som er min helg den 27 juni=) 

I morgen starter jeg på siste uken før det er sommerferie. Neste helg planlegger jeg å ha fri. Jeg har ikke hatt fri en hel helg på alt for lenge. Og jeg føler jeg fortjener det denne gangen. Skal ha stor avsluttning med klassen på fredag, lørdag går til å være fyllesyk og søndag til å nyte en god fridag. Mandag bærer det til medisinsk gastro på opplæring - gleder meg til det også:) 

Akk så mye jeg gleder meg til for tiden. I morgen skal jeg på skolen, trene, spise middag og forhåpentligvis få lest mer i førstehjelpboken - prøve på torsdag. Den gleder jeg meg faktisk ikke til. 

Whats new with u?

Ingen kommentarer: