søndag 21. juni 2009

Sommerferien ble feiret med et pensjonisttreff

Ja det ble den faktisk! I en stund nå har vi planlagt avsluttningsfesten, og jammen ble den bedre enn forventet. Det var ca 35 fruer som møttes på Søreide hos en i klassen som hadde et stort hus disponibelt samt en altan med stort parytelt! Alle tok med seg litt mat eller dessert. Det var nydelig godt. Verten hadde også skaffet en tappekran med øl, så vi fikk en halvliter til 20 kroner. Ypperlig. Det er lenge siden jeg har kost meg såå mye! Nå har jeg også sommerferie og er litt vemodig at jeg ikke skal treffe den flotte klassen min hver dag. Men sommerferien går fort unna, så snart er vi samlet igjen. Men godt blir det med ferie altså! Men her er noen bilder fra festen: 



Moi og the greek lady Carolina


Fruene kan danse også!

Christel ser ut som en vaskedame i kjolen - parykken gjør at hun ligner Monroe!

The India crew! Moi, Karianne the amish, Carolina tha greek and Janne the kalfaret lady! 

Moi ved den smukke utsikten hos Ingeborgs hus

Kamilla, meg, Helga og Carolina viser beina

Langbordet med mange av de flotte fruene

Dette er snobbene fra kalfaret: Tine og Elisabeth

Og ikke minst! Her er de flotteste jentene, meg, Silje og Christel <3

Den pene utsikten fra altanen og litt av Anettes rygg.


DET ER SOMMERFERIE!

1 kommentar:

charlotte sa...

Er så lei meg eg ikke kunne være med :-( Du ser helt konge ut Amalie :-) Bør satse på slik parykk og lebis :-P