tirsdag 2. juni 2009

Like før - like før

Nå de siste dager har jeg lest så mye at jeg nesten ikke kan beskrive det. Nå har jeg for noen timer siden lagt fra meg bøkene og det får gå som det går. Jeg tenker at nå er det faktisk bare to uker til sommerferie. Hurra for det. 

Når jeg spør andre "hva skal du gjøre i sommer" får jeg et langt svar som f.eks "skal en tur på hytta, til noen kusiner her eller der og en tur til syden i to uker, og jobbe litt", eller "Skal til USA en mnd", "skal ha fri i sommer" mens e garantert må ha verdens kjedeligste setning " E skal jobb". TATA! Virker kanskje bitter men må bare tenke på målet som er penger til India. 

Ellers sitter jeg her å drømmer om sushi - ingenting jeg har mer lyst på enn akkurat det.


Åhh. I morgen er jeg ferdig med det de sier er studiets verste eksamen. Kryss fingrene for at jeg får en god case!

Ingen kommentarer: